Friday, February 18, 2011

kerenah urang

geram juak aku bila aku berniaga secara bait, orang sik serius. bukan aku mok mulak kitak. aku mok makan duit halal bah. susah na mok melayan kerenah urang. memula bebenar maok meli, sekali nangga sampei ke hari tuk sik bayar2. camni gaya? sikkan aku mok hold stok ya? mun urang lain mok meli camni? barang bukan banyak, sikit ajak. aku nulung urang, sampai sanggup merik diskaun, ngambik untung sikit jak, tapi sik hargai. geram2.

sik apa. aku sabar jak. oh, mun sapa2 mok meli blazer-jacket-sleeve, klik situk. tapi tolong la jangan memain. sik aku mok mulak kitak bah!

7 comments:

chik kidal said...

translate.. he2..
(bru btol)

Adila Farhana said...

haha. cuba try translate kat google translate. blh tak agak2?

chik kidal said...

ne ade bahasa sawak kt google translate..

Adila Farhana said...

ad la sayang oit. hahaha. dalam mimpi

chik kidal said...

haha.. let dream..

Adila Farhana said...

jom3. haha

chik kidal said...

dream come true..?
haha..