Thursday, August 18, 2011

hati ni tercalar lagi

kalau dulu tercalar je.
sekarang calar balar.. ish sakit.
aku tau salah aku. aku sedar silap aku. memang salah aku sbb tak bagitahu.
salah aku sebab buat benda ni jadi keruh.

tapi kenapa cakap macam tu?
mana pergi kata-kata yang berhemah?
mana pergi ayat-ayat yang membina?

kenapa nak runtuhkan semangat orang lain.
kenapa nak calarkan hati orang lain.
kenapakah?

aku dah tak mampu nak pertahankan apa yg aku bina selama ni
aku perlu jadi selfish mulai sekarang.
maaf. aku dah tekad! full stop.

p/s: aku tegaskan kat sini, aku sayangkan MHJ jd ini bukan berkenaan dengan beliau. TK.

4 comments:

chik kidal said...

susa la kalo ada mulut xdigunakan tuk betanya..
ni tau guna mulut tuk sembur je..
xkn everything kta kena bgtau dr A to Z..

EirA said...

aiyoyo..pe cite neh??ish3 sape yg wat gores n calar balar neh?

Adila Farhana said...

kecik: well, nak buat camne ann... huhuhu. bila pk2 nnt wat sakit hati lg

Adila Farhana said...

eira: ada la sesetengah orang yang menyakitkan hati. tkpela. aku masih mampu bersaba. huhuhu. tp terluka sgt =(