Wednesday, January 12, 2011

Goldfish =)

If I said my heart was beating loud, If we could escape the crowd somehow...
11.01.2011 bermula dengan hari yang indah. sejuk2 je sampai malas nak bangun dari katil till 11 o'clock! best cuti-cuti ni. (hari hol sultan Ismail) tengah hari ni aku keluar dengan ririen, kecik and kumpulan aqua aku. heh. bila kira-kira balik bajet sume, aiyoooo! lari bajet. hahahaha. biarlah. akan ditapis lagi barang2 yang bakal dibeli. banyak perhentian aku hari ni. mula2 makan dulu. dah lama mengidam twisted fries mcD. dapat gak merasa tadi. Nyaman na owh! lepas tu pergi pet shop. makaih ikan-ikan dia besau sungguh tapi sayangnya 'not for sale' pulak! dah amik semua senarai harga, bergerak ke kedai ikan kat bustand. banyak ikan-ikan yang cantik lagi 'fresh'. rasa nak bolot semua. tapi semuanya tak terlawan dengan lanskap dekat dalam kedai tu, plus with kolam ikan and kolam kura-kura. cantik bangat! kemudian kami ke penta. tengok (survey) baju uniform KRS. boleh tahan harganya. kalaulah aku hebat menjahit, aku beli kain jek! =)

then, aku, ririen and kecik going to CIMB utk keluar some money. after dat, pergi ke summit. berjalan-jalan dan bercanda bersama-sama. then pergi ke celcom centre tapi malangnya tutup. lastly pergi ke MK (mat kepong) beli makanan utk makan malam.

walaupun keluar sepanjang hari, aku rindu bangat sama kamu sayang (cewahh, nak romantik sekali sekala). aku ingat pada kamu sepanjang masa. kalaulah kamu tahu macam mana perasaan aku yang sebenar, pasti kita akan lebih bahagia. maaf ye sebab pernah buat kamu terluka. i'm very-very-very-very sorry dear...

p/s: ("3('_') you always makes me smile, just like this ---> =)

No comments: