Friday, March 11, 2011

edisi DIDI demam!

hai
lama kan tak update?
sejak 2 menjak ni i bz sikit lah.
uruskan sukan maktab, pergi lawatan, jaga ikan, siapkan assigment
yang tak penah berhenti dari datang
sampaikan diri sendiri tak terjaga

~~DEMAM~~

i hate fever.
semua kerja tak jadi
semua kerja tak seperti yang aku nak
body tak dapat nak berfungsi dengan baik

ok2, aku nak cete tentang page fb yang aku LIKE

first page

second page

kenapa ek aku minat page ni?
sebab aku mengharapkan my love macam tu (first page)
and aku memang macam tu (second page)

mesti korang fikir aku gila kan?
aku tanya aku jawab balik
eh, suka hati aku la nak buat apa.
THIS IS MY BLOG!

ok2, enough is enough.
macam orang sasau dah

nak cecite gak tentang lawatan aku
pergi badan2 sukan kat KL and Putrajaya
banyak ilmu aku dapat sampai mintak dimuntahkan balik
(Just like now<--demam)
memenatkan, nak kata seronok, taklah seronok mana
penat je lebih
(asal naik bas je tido, nyenyak lak tu)

kalau nak diceritakan tentang rasa tak puas hati
banyak, sampai esok pun takkan habis
tak syoklah begitu kan?
(syok kalau Hafis bersama aku je)

but then aku nak cecite part yang seronok
  1. dah lama aku tak beratur panjang2 masa nak mandi (best tu)
  2. dah lama aku tak bangun seawal 5.30 pagi untuk mandi
  3. dah lama aku naik je bas, aku terus tutup mata
  4. dah lama aku nak beli tutt, akhirnya aku beli
  5. dah lama aku mengidam mp3, akhirnya dapat
  6. dah lama aku tak berjalan-jalan, dapat gak
  7. soal ilmu tu memang banyak lah aku dapat
  8. 1 murid 1 sukan
  9. kerja cikgu memang HEBAT tapi susah
  10. makan kurang, tidur pun kurang, kena marah, (terbaik)
apa-apa pun semua ni mengajar aku erti sabar, tabah dan bertekad berbakti pada negara (cewahh ayat)

nota tidur:
saya asyik mimpikan awak je, petanda nak kawen eh
saya asyik lapar je, kenapa eh?
esok balik rumah! YES!

No comments: