Sunday, March 13, 2011

kasih padamu

Sampai masa tibanya waktu

Redup hati kamu berdua

Bila dua jasad bersatu

Hidup mati jadi bersama


cinta dengan suka, dua perkara yang berbeza. kedua-duanya terlalu subjektif untuk dibicara. apa kaitan dengan pantun di atas? cuma si penulis rasa tersentuh dengan bait kata-katanya. hati kekadang berdukacita. perasaan seakan hendak memberontak. apa di mulut tak sama dengan apa dirasa. aku bimbangkan banyak perkara.


tapi satu perkara aku yakin,

aku cintakan dia

mr. MHJ aku.

biar kau sembahkan sejuta jejaka, takkan sama dengan MHJ aku. hati ini sudah tetap kerana pilihan aku hanya dia


nota kaki:

esok teman adik pergi PWTC

nak makan MCD breakfast dengan kupon yang aku dapat

MHJ bagi aku novel! YES

3 comments:

zatilnabilah said...

apakah..?? ;)

chik kidal said...

ape perasaan tgk merong kali ke-2..?
hehe..

Adila Farhana said...

zatil: apa yang apakah???

kecik: seronok! hahaha