Tuesday, July 26, 2011

bukan niat aku menyakiti kamu

selama ini, aku menyulam impian bersamamu.
selama ini, aku membina harapan bersamamu.
selama ini, aku berkongsi semuanya denganmu.

bukan niat aku menyakitimu. maafkan aku. aku sayangkan kamu. cintakan kamu. hanya kamu. ye, kau boleh kata aku pendusta. sebab aku hanya pandai berkata-kata. tp hakikatnya, aku mainkan perasaan kau. maafkan aku sekali lagi.

kebenarannya, aku sayangkan kamu. cintakan kamu. harapan aku, semoga kau menunggu ku, sebagaimana aku menantimu. semoga kau rindukan aku sebagaimana aku merinduimu. maafkan aku. aku tahu tindakan aku sukar dimergertikan. aku harap kau akan faham nanti. apa yang aku lakukan adalah untuk masa depan kita juga nanti, andai jodoh memang tersurat untuk kita pasti akan akan bersama kembali.

jagalah dirimu kerna aku akan memelihara diriku untuk kamu nanti. andai tiada jodoh antara kita, aku mohon ampun dari hujung rambut sehingga hujung kaki. halalkan makan minum dan segalanya. maaf.

andai ada jodoh, tidak akan kemana ='(

akhir kalam: aku terluka. sangat terluka. ampunkan aku

No comments: