Thursday, August 11, 2011

SK Parit Bilal


korang dah tau ke aku praktikum 2 bulan kat sekolah ni? aku sibuk sangat sepanjang praktikum ni, sampai tak dapat nak update blog belong to me ni. fuhhh.. (melepaskan nafas yang sesak di dada). cikgu2 sekolah ni besh! terbaik bro. why huh? sebab dieorang semua baik-baik belaka. langsung tade masalah dengan dieorang. cikgu pembimbing? ha... best jugak dapat dia jd pembimbing. banyak idea dia bagi nak tarik minat student. student?????

nak dijadikan cerita, aku ajar tajuk penyalahgunaan bahan. sub topiknya rokok dan alkohol. aku suruh budak-budak tulis kesan mengambil minuman beralkohol (bagi sesiapa yang tak tau alkohol tu apa, alkohol tu arak!). nak tau budak-budak tu tulis apa?

KESAN MENGAMBIL MINUMAN BERALKOHOL KEPADA INDIVIDU
"selama 44 hari amalannya tidak diterima oleh Allah"

ok murid-murid, jawapan anda memang betul. tak salah pun. tapi bukan jawapan yang macam ni cikgu nak. jawapan sepatutnya adalah "ketagihan, hilang kawalan diri, tidak dapat mengurus diri dsb" aiii, nak salahkan jawapan budak pun tak sampai hati.


ni gambar masa camping hari tu =)

hari ni dah genap 6 minggu 4 hari aku mengajar kat sekolah ni. tinggal lagi 11 hari lagi. kerja manyak lagi tara ciap. haiyo... (mengeluh lagi...)

ish3. ta baik tau. k la , babai

2 comments:

amalina wahida said...

TERBAEK LAH ANAK MURID KO tulis macam tuh...!! muahahahah!!!

Adila Farhana said...

nak bg salah ke?? ta sampai hati. aku bukan ajar agama kot. aku ajar PENDIDIKAN KESIHATAN. muahahahaha