Tuesday, September 6, 2011

apa yang saya suka

  1. saya suka makan! makan dengan banyak. tapi makan tak pernah abis sbb perut terlalu cepat penuh.
  2. saya suka makan buah, macam2 jenis buah. tapi saya tak suka makan apa2 yang berkaitan strawberri, timun, and apa2 buah yang boleh buat saya rasa mual.
  3. saya suka makan nasik! tapi saya tak suka makan nasik goreng. kenapakah? kalau makan confirm tak abis dan tekak rasa ta besh. really..
  4. saya suka berkawan, tapi bukan semua suka berkawan dengan saya. terima kasih rakan-rakan.
  5. saya suka keluar jalan-jalan tapi bila kat rumah mak ayah, saya lebih suka duduk terperap je dalam rumah kerana saya rasa selamat di sana!
  6. saya suka memasak tetapi saya lagi suka makan masakan orang. sebab bila saya masak, saya makan ciput jek dah kenyang.
  7. saya suka shopping tapi jarang jumpa barang yang saya berkenan. jimat duit saya.
  8. saya suka tidur, tidur dalam masa yang lama. tetapi lama-lama mesti saya akan sakit kepala bila bangun.
  9. saya suka orang kejut saya dari tidur, sebab saya jarang dapat sedar sendiri. tapi kalau saya tak puas tidur dan orang tu kejut dengan cara yang salah, kecian orang tu sebab mesti kena maki. (tapi hari tu saya istighfar bila kawan saya kejut dengan cara yang mengejutkan! satu pembaharuan bg saya)
  10. saya suka MOHAMAD HAFIS BIN JALANI, tapi saya masih perlukan masa untuk suka dia lagi banyak dari setakat suka tu.. ta faham? erk.. malas nak terang.
nota kaki: banyak pulak suka tak suka. diam2 sudah

No comments: