Sunday, January 1, 2012

2011 berlalu juga

terlalu banyak benda yang berlaku dalam 2011. sesak nafas aku. tapi walau apa pun berlaku, banyak pengarannya.

straight to the point, penghujung 2011 ni aku dapat penuhi banyak impian aku.

1. masih mampu bersama si dia. alahai kenapa ayah offer kat abg je utk kawenkan dia dgn tettt dia. aku nak jugak kawen awal....

2. memiliki gadjet impian aku. hehe... aku habiskan banyak duit cuti ni.. selain dapat kumpul poket money sikit2. yehaa...

3. aku mampu bagi duit kat parent aku. caya tak? weii, aku tak keje lg oii. haha

4. kereta aku 95% dah cantik. nk tuka rim ke tak.. hurm. masih berkira kira dan ragu ragu...

5. habiskan masa dengan nyot nyot.. 2013 dia fly ke jerman. nk spent time lg banyak. ohhh adikku..

2012?? my dream??

habiskan study aku dulu. yg lain kemudian pikir... haha

No comments: