Tuesday, January 25, 2011

beban @ tanggungjawab?

bila dah 3 minggu kat sini, baru terasa stressnya. aku memang sedar semester ni akan menyibukkan aku. tapi tak sangka sibuk sesangat. alahai maktab, kenapa aku sayang kau sangat? kenapalah? aku rasa nak hentak kepala kat dinding bila macam ni. ok, kita tengok apa yang aku akan buat semester ni.

lawatan ke badan-badan sukan di Malaysia

satu bacth bertugas untuk menganjurkan Kejohanan trek dan padang IPTHO 2011 dan merupakan bacth yang pertama terlibat secara menyeluruh

lawatan benchmarking (penanda aras) ke sekolah terpilih sekitar Batu Pahat

ambil MUET (Malaysian University English Test) kalau sempat daftar esok

praktikum selama sebulan di sekolah (yang ni memang dah tau dari dulu lagi)

haish... macam mana nak lalui semester ni tanpa rasa stress yang amat? sekrang ni aku bertambah stress sebab tetiba dapat kerja dari lecture EDU aku! damn! malam2 gini baru dapat tau. esok dah nak tengok. mak aih....

p/s: aku tak bertangguh, tapi keje terlalu banyak!!!!!!!!!!!


No comments: