Thursday, January 27, 2011

kesempatan yang ada

jika kau ditakdirkan bertemu jodoh kau ketika ini, apa kau akan buat? rebut peluang atau abaikan saja tanpa berfikir panjang? jika kau ditakdirkan kehilangan orang yang paling kau sayangi, kau dah bersedia untuk menerimanya dengan redha atau meratap sampai tak ingat dunia? jika kau rasa kau gembira hari ini, mampukah kau berhadapan dengan kedukaan pada esok-esok hari?

dikesempatan ini, aku nak katakan aku sangat menyayangi keluarga aku, mak ayah abang maman mia and adli. kepada kekasih hati yang sabar menanti dan melayan kerenah aku, Mohamad Hafis Bin Jalani... aku amat menyayangimu jua. tiada yang serupa dengan kamu. hanya kamu yang memahami aku seadanya. kepada sahabat-sahabat lama, ikah m, ikah j, ikah r, alyssa, oja, moon, raihan, mira.. aku amat-amat merindui kamu semua. kepada rakan-rakan di teknik KL, wawa tim farah izzah izni wani dll, thanks dan aku takkan dapat lupakan korang. kawan-kawan kat maktab tusya rin cici amal ikin wani farah adaw makcik kecik miza, u all the best..

p/s: ta sabar nak tunggu sabtu ni =)

No comments: