Sunday, January 9, 2011

kalaulah...

kenapa ye sekarang aku asyik bercerita tentang love, sayang, chenta....? sebab dalam hati aku ada benda2 ni.. kalaulah aku boleh luahkan perasaan ni pada si dia... hanya berkata2 manalah cukup untuk meyakinkan si dia. tapi mampukah aku bahagiakan dia?

kalaulah dia tahu hati aku berdebar, berdegup dengan kencang jantung aku sampai sakit dada aku bila dia dekat dengan aku... tak kira la dia duduk depan ke belakang ke sebelah aku.. pasti aku menahan rasa debar di hati ni supaya dia tak perasan. kalaulah dia tau bila aku cakap aku suka dia, aku gunakan seluruh kekuatan yang ada dalam diri aku untuk luahkan perkataan tu. haish, susahkan bila dah suka kat seseorang??

kalaulah dia faham semua tu... hurm...

bosan kan bila asyik bercerita pasal love ni?? hahahaha... tapi nak buat macam mana? aku selalu teringat kat dia walaupun hampir tiap hari aku jumpa dia. hahaha.. tak bosan ke hari2 jumpa? bagi aku tak! (aku tanya aku sendiri jawap)

p/s: payah bila jatuh cinta =(

No comments: