Sunday, April 17, 2011

pelik tapi indah dan menggembirakan

gambar: bunga yang cantik untuk kumbang yang kacak

sebelum aku terlupa dan melupakan benda yang terjadi. perkara yang tersangatlah pelik, tapi sangat indah dan gembira bila benda tu terjadi. walaupun hanya dalam alam MIMPI.

tak tahu bagaimana benda tu bermula (biasalah, mimpi. tau2 dah jadi). aku betul2 terkejut. tak nampak muka dan tak tu siapa. dalam hutan, dia mencari ubat untuk menyembuhkan aku hinggakan dimarah ketua dia sebab dia tetiba menghilangkan diri dari kumpulan dia. dia pulak aku ingat sangat yang dia berpakaian askar. (haip, malu lak nak cete lebih). dia sanggup pertahankan aku depan ketua dia.

aku dihantar pulang ke kampung aku. aku ingat, memang rumah atuk aku kat Paloh.

gambar: warna baju sebegini. fuhh

bertemakan baju dark blue dan putih. majlis pun sama. perasaan gembira bila berjalan dari rumah ke rumah. aku lihat sepupu dan sedara mara aku sekeliling aku. yang pasti aku bahagia sangat. then mimpi tu stop kat situ gak sbb aku dengar suara INTAN NABILAH AHMAD. haih. mimpi indah aku tergantung kat situ...

aku tak tau siapa gerangan jejaka itu. yang pasti rasa bahagia disisi dia itu yang akan aku tunggu. gila happy.

p/s: tak sabar nak kahwin tp bila realize tanggungjawabnya maha besar.. mengeluh. haish..

2 comments:

amalina wahida said...

mcm mana boleh jadi paloh nih?? pelik!!!!

Adila Farhana said...

asal??? paloh kn kpg ak...